tester gier komputerowych

sprawdź też:

tester

Bartosz Sendrowicz

Niezwykła praca "zwykłych" twórców gier komputerowych

Niezwykła praca "zwykłych" twórców gier komputerowych

Choć gry komputerowe trafiają do rąk milionów klientów, niewielu z nich wie, na czym tak naprawdę polega praca twórców wirtualnej rzeczywistości, a tym bardziej w jaki sposób znaleźli się w tej branży.

[25.04.2013] Zbliża się siódma edycja Targów IT

Blisko 4 tys. firm informatycznych z województwa zachodniopomorskiego buduje jeden z ważniejszych sektorów rynku pracy w regionie. W odpowiedzi na rosnące potrzeby rekrutacyjne wyspecjalizowanej kadry 25 kwietnia br. odbędą się siódme Targi Pracy IT, które z roku na rok przyciągają coraz więcej wystawców i odwiedzających.

Gry to atrakcyjna praca

Gry komputerowe to nie tylko dobra zabawa dla miłośników wirtualnych bohaterów. To przede wszystkim jedna z najszybciej rozwijających się branż w Polsce, która ciągle potrzebuje nowych rąk do pracy

Wirtualna rzeczywistość made in Poland

Wirtualna rzeczywistość made in Poland

graficy, scenarzyści, muzycy, programiści, animatorzy i testerzy pracują bez wytchnienia. Choć stworzone przez nich produkty trafiają do rąk milionów klientów, niewielu fanów gier wie, na czym tak naprawdę polega ta praca.SamoukMaciej Błażejczyk, grafik warszawskiej firmy City Interactive, która jest

Jednoręka matematyka

Jednoręka matematyka

" w całej Polsce uprawnionych jest dziesięć instytucji. Kolejne dwie - Politechnika Łódzka i Warszawska, straciły koncesję niedawno, na fali eksplodującej afery hazardowej.Pseudolosowy bandytaTego, czy program komputerowy zainstalowany w automacie do gry generuje losowe wyniki, nie da się sprawdzić

Kim jest teksturator, czyli o rynku pracy dla projektantów gier komputerowych

poprowadzić prace nad tworzeniem gry komputerowej. Bo dziś żeby powstała gra, trzeba minimum kilkunastu specjalistów. Dawno minęły czasy, gdy grę tworzyła jedna osoba. Producentów gier i w Polsce, i na świecie brakuje. Dlatego Michał mówi: - To zawód z przyszłością. Marsz na Wschód - Co rusz mam oferty

Teraz wielcy i znani, a kiedyś...

dźwiękowy telefonów tej marki wybrzmiewa w 1994 roku - użyto go w modelu Nokia 2100. Nokia jest także pionierem gier na telefon (pierwszą był charakterystyczny wąż, Snake) oraz jako pierwsza stosuje w komórkach technologię WAP. Od 1998 roku koncern zasiada na szczycie piramidy producentów telefonów

Vista rośnie w siłę

stacjonarnych - Microsoft planuje bowiem wprowadzenie do sprzedaży klawiatur, które wyposażone będą we wbudowane wyświetlacze. Dzięki nim użytkownik łatwo uzyska dostęp do informacji o poczcie, komunikatach IM czy zaplanowanych spotkaniach np. podczas grania w ulubioną grę komputerową). Koncern planuje także

Tester gier

Tester gier – osoba testująca grę pod względem jakości, wydajności oraz stabilności. Testerzy gier są często zatrudniani na cały okres produkcji gry. Podpisują także umowę o poufności (NDA) z racji dostępu do gry na długi czas przed premierą. Testerzy w firmie deweloperskiej mają zwykle

Przemysł gier komputerowych

Przemysł gier komputerowych – sektor gospodarki dotyczący produkcji, marketingu i sprzedaży gier komputerowych. Zatrudnia tysiące ludzi o różnych specjalizacjach na całym świecie. OpisW latach 70. niszowy i postrzegany jako ciekawostkę, w 2007 r. przemysł gier komputerowych zarobił w samych

Projektant gier komputerowych

Projektant gier – określenie osoby bądź zespołu osób, które projektują gry. Termin jest zwykle używany w odniesieniu do osób projektujących gry komputerowe, lecz może oznaczać również twórców tradycyjnych gier, takich jak np. gry planszowe. Projektant gier komputerowychProjektant gier

Historia gier komputerowych

Historia gier komputerowych – interaktywnych programów komputerowych służących do celów rozrywkowych – obejmuje okres od 1947 roku, kiedy wynaleziono pierwszy prototyp gry elektronicznej. Do 1972 roku gry komputerowe były produkcjami akademickimi, a do masowego obiegu weszły za sprawą

Świat Gier Komputerowych

Świat Gier Komputerowych – czasopismo zajmujące się tematyką gier komputerowych, wydane po raz pierwszy 14 grudnia 1992 roku, jako dodatek (8-stronicowy numer zerowy) do czasopisma Amigowiec. Stała ekipa redakcyjna składała się z około 15 osób. Pierwsi w Polsce mieli kolejno 68, 80, 84, 100

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.