pracownik w dziale obsługi klienta

sprawdź też:

dział

Sylwia Rębisz, Sedlak & Sedlak

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła w 2013 roku 3 200 PLN. Płaca co czwartego pracownika przekraczała 4 900 PLN. 25% osób, zajmujących się obsługą klienta zarabiało mniej niż 2 250 PLN - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Wiele stanowisk wymaga zdolności sprzedażowych, chociaż ich przedstawicieli nie nazywa się handlowcami. Jednym z nich jest opiekun klienta, czyli osoba odpowiedzialna za podtrzymywanie relacji, przedłużanie umów i proponowanie nowych rozwiązań. Na czym dokładnie polega ta praca i kto się w niej najlepiej sprawdzi?

Branża finansowa po kryzysie

Kryzys uderzył w doradców finansowych, a internet zmienił branżę bankową. Spadło zapotrzebowanie na opiekunów klienta w oddziałach, wzrosło na pracowników call center czy informatyków

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

. Często realizujemy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne w ramach obszarów finansów korporacyjnych jak analityk finansowy i kontroler finansowy. W obszarze instytucji finansowych niezmiennie zapotrzebowanie na rynku jest na kandydatów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Kto może liczyć na

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

niezmienionej liczbie klientów - szczególnie jeśli sklep znajduje się w dobrej lokalizacji - brak jednego pracownika jest bardzo odczuwalny - dodaje Krzysztof Inglot, Dyrektor Działu Rozwoju Rynków w Work Service SA.Zatrudnienie na zastępstwo obejmuje zazwyczaj czas od 2 do 6 tygodni i przeważnie jest

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

elastyczność deklarują pracownicy działu sprzedaży i handlu - aż 52% takich osób dopuszcza myśl o przebranżowieniu. Równie wysoki wskaźnik odnotowują działy marketingu oraz obsługi klienta i call center, odpowiednio 55% i 52%.Warto jednak zauważyć różnicę między deklarowaną chęcią zmiany branży, a rzeczywistym

Polska specjalność

Polska specjalność

klientów zewnętrznych. Przykładowo duża, amerykańska korporacja chcąc ograniczyć koszty, likwiduje dział księgowości, a jego zadania zleca specjalistom w Polsce. Pracownik BPO może wykonywać pracę na rzecz różnych klientów. Natomiast Shared Services Centers (SSC) to centra usług wspólnych, czyli wydzielone

Ile naprawdę zarabia się w IT

Ile naprawdę zarabia się w IT

obsługa klienta od strony technicznej oraz informatycznej, serwis sprzętu i całej infrastruktury IT, do tego instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.W mieście poniżej 400 tys. osób ich pensje zaczynają się właśnie od 2 tys. zł. Maksymalne kwoty na tym stanowisku w miastach średniej wielkości

Wykorzystaj możliwości

Sprzedaż Rzeczoznawcy techniczni na budowie, pracownicy Hilti Center w sklepach i konsultanci TeleCentrum Hilti w telefonicznym biurze obsługi klienta – codziennie pracownicy działu sprzedaży kontaktują się z Klientami w 120 krajach. Naszym pracownikom oferujemy szkolenia z zakresu sprzedaży

Praca na studiach to konieczność

Praca na studiach to konieczność

center umożliwia wypracowanie umiejętności, takich jak: praca w zespole, obsługa klienta (także w języku obcym), komunikatywność, czy praca pod presją czasu. Stale poszukiwani są także kandydaci do pracy w bankowości i finansach, gdzie podstawowym warunkiem zatrudniania jest znajomość języka obcego. Tu

Klient już nie nasz pan

Klient już nie nasz pan

samym tygodniu mój operator sieci komórkowej naliczył mi opłatę za usługę, której nie zamawiałam. Pani w telefonicznym biurze obsługi klienta nie potrafiła wytłumaczyć, jak to się stało i wmawiała, że pewnie ją uruchomiłam, tylko o tym nie pamiętam.Sylwia o przeprawach z pracownikami biur obsługi

Okiem pracodawcy: Hewlett-Packard

w danym momencie szukamy kandydatów. Wymaganymi językami obcymi do obsługi klienta najczęściej są niemiecki, francuski, włoski, a ostatnio też niderlandzki. Do działów finansowych szukamy osób z 3-4-letnim doświadczeniem w analizie finansowej, plusem jest posiadanie certyfikatu branżowego (CIMA

Okiem pracodawcy: JUWENTUS

Okiem pracodawcy: JUWENTUS

, umiejętność ustalania priorytetów, miłe usposobienie, skłonność do uśmiechu i empatię oraz zdolność profesjonalnego prowadzenia rozmowy zarówno osobistej jak i telefonicznej, - w dziale obsługi klienta oczekujemy przede wszystkim umiejętności perswazji, uważnego słuchania, cierpliwości, podzielności uwagi

Szukasz pracy na wakacje? Zacznij już teraz. Wiemy kogo i gdzie szukają pracodawcy

Szukasz pracy na wakacje? Zacznij już teraz. Wiemy kogo i gdzie szukają pracodawcy

zakresu obowiązków. Najmniej zarabiają osoby zatrudnione na recepcji lub jako wsparcie sekretariatu. Po środku plasują się stanowiska asystenckie oraz te związane z obsługą klienta, logistyką, komunikacją, transportem czy obiegiem dokumentów. Na najwyższe wynagrodzenie mogą liczyć specjaliści, w tym osoby

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

laureatówDyplomTytuł "Ambasadora dobrych praktyk w sprzedaży" (z prawem do posługiwania się nim przez kolejnych 12 miesięcy)Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta dla firmy, której pracownik znalazł się w gronie finalistów.Zaangażowanie w konkurs to nie tylko szansa na zdobycie

Okiem pracodawcy: CBSbutler

Okiem pracodawcy: CBSbutler

, specjalist ds. obsługi kandydatów / koordynator kontraktów, handlowiec itp. W przypadku tych stanowisk cenimy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego oraz umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w obsłudze klienta. Dla naszych Klientów zewnętrznych poszukujemy natomiast pracowników z szerokim spektrum

Co nas stresuje i wypala w pracy?

Co nas stresuje i wypala w pracy?

. Do szału doprowadzają mnie osoby, które, pomimo potwierdzenia, nie znajdują się o czasie w umówionym miejscu - opowiada Marek, kurier z Warszawy. Rada eksperta: W obsługę klienta wpisany jest kontakt z ludźmi, a to oznacza, że pojawią się sytuacje trudne i konfliktowe. Jeżeli czujemy, że jesteśmy na

Tu jest praca

Tu jest praca

zajęcie powinni znaleźć szlifierze, ślusarze, doradcy klienta, sprzedawcy, pracownicy ochrony, kierowcy, pracownicy produkcji. Prywatne agencje zatrudnienia szukają w regionie głównie specjalistów z branży IT. To ze względu na ulokowane w województwie centra usług wspólnych. Potrzebni są administratorzy

"O robieniu kariery nawet nie myślę. Zaczynam mieć dość, ale uciec też za bardzo nie ma gdzie". Cyfrowy tayloryzm - koniec ciekawych posad?

"O robieniu kariery nawet nie myślę. Zaczynam mieć dość, ale uciec też za bardzo nie ma gdzie". Cyfrowy tayloryzm - koniec ciekawych posad?

pracowników niższego szczebla. W przychodniach medycznych nikt nie narzuci lekarzowi schematu diagnozowania, ale już recepcjonistce każe się każdy kontakt z pacjentem inicjować według narzuconych standardów obsługi. Nawet gdy zna kogoś od lat i pewnie chciałaby być mniej formalna.Dalej - wśród księgowych i

Zaplanuj swoją karierę

wzrostem doświadczenia i kompetencji nasi pracownicy mają możliwość awansu na stanowisko Księgowego, a następnie Specjalisty ds. Księgowości. Team Leader obok obowiązków księgowych, koordynuje również pracę całego zespołu. Nad całością procesu obsługi klienta czuwa Manager -Order to Cash Jeżeli w

Kto w tym roku zarobi więcej?

Kto w tym roku zarobi więcej?

sprzedaży (5750 zł). Dwa najgorzej opłacane działy to obsługa klienta (3908 zł) oraz produkcja (3305 zł). - Analizując te dane, pamiętać należy o tym, że podane kwoty są średnimi wynagrodzeń na wszystkich szczeblach zarządzania w danym pionie - czyli od dyrektorów aż po pracowników szeregowych. Nieco

Kariera puszczona z dymkiem

Kariera puszczona z dymkiem

do biura, właśnie temu służą. Systemy rejestrują każde wyjście i wejście pracownika, wymuszając większą dyscyplinę - mówi Krzysztof Inglot, dyrektor działu rozwoju rynków w Work Service. Takie rozwiązanie daje jednak złudne poczucie kontroli. Owszem, pracodawca wie, czy jego podwładni w danym

Poznaj nasze działy

Poznaj nasze działy Audyt - badanie sprawozdań finansowych Pracownicy Działu Audytu Ogólnego uczestniczą w badaniu sprawozdań finansowych sporządzonych według ustawy o rachunkowości, IFRS, US GAAP, German GAAP oraz grupowych zasad rachunkowości, biorą także udział w wielu innych projektach z

Centra bardzo zaawansowane

rozwoju centrów usług biznesowych jest wciąż głównie liczba ich pracowników?Dominika Mamro, employer branding manager w Capgemini: Nasi klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem i nasi pracownicy zajmują się coraz bardziej zaawansowanymi procesami. Przykładowo procesy finansowo-księgowe stają się

Nowe formy zatrudnienia a ocena pracowników

Zanim na rynku pojawiły się elastyczne formy pracy, standardem było zatrudnianie etatowych pracowników. Osoby zarządzające zasobami ludzkimi mogły na bieżąco obserwować ich pracę oraz wchodzić w bezpośrednie relacje, by poznać profil osobowości i monitorować ewentualne błędy w celu ich

Znajomość języków obcych a wynagrodzenie

rosyjskiego, a wysokością wynagrodzeń. Na te ostatnie wpływać mogą bowiem inne czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są większe o maksymalnie 6%. Największe korzyści z tego

Banki radzą sobie nieźle - ich pracownicy gorzej

banków, które na większości stanowisk nie są najwyższe. - Najmniej zarabia kasjer oraz bankier. Są to kwoty w przedziale 1,5 tys.-1,6 tys. zł na rękę. Jeśli liczymy na wyższe wynagrodzenie powinniśmy starać się o stanowisko asystenta lub lidera Punktu Obsługi Klienta. Kilkukrotnie więcej zarobi

Zagraniczne doświadczenie to atut

poznałam znaczenie terminu praca w międzynarodowym zespole. Nauczyłam się prowadzić biznesowe negocjacje z klientami, pisać raporty. Potem zmieniłam pracę. Teraz zajmuję się obsługą księgowo-kadrową. Mam zamiar poświęcić temu jeszcze około pół roku, po czym planuję powrót do Polski - mówi. - Chociaż

Gdzie jest praca?

: inżynierów, java developerów, specjalistów od sieci komputerowych, a także osoby do działów: HR, finansowego, czy sprzedaży. Amway szuka pracowników do działów: obsługi klienta i księgowości, marketingu oraz informatyków (Oracle i moduły ERP oraz zarządzanie projektami).IBM prowadzi stały nabór do

Jakie wymagania na typowe stanowiska

fizyczny pracownik produkcji zdyscyplinowanie, sumienność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, spostrzegawczość, sprawność fizyczna, odporność na pracę monotonną zasadnicze, średnie zawodowe pracownik obsługi klienta

Administracja

spółek, współtworzy procesy zarówno w sprzedaży jak i ekspansji.   Kadry/HR Dział Personalny zajmuje się w naszej firmie obsługą kadrowo – płacową wszystkich naszych pracowników. Dział HR odpowiada za komunikację wewnętrzną, organizację procesu rekrutacji i rozwoju pracowników. Finanse

Praca w Dziale Operacyjnym (Logistyki)

Praca w Dziale Operacyjnym NAVO to dwa potencjalne obszary: magazyny lub dystrybucja. Magazyn Nowoczesne magazyny wysokiego składowania w Tychach, Gądkach k. Poznania i Nadarzynie k. Warszawy obsługują po kilka tysięcy klientów. Praca tutaj polega głównie na przyjęciu (rozładunku) towaru oraz

Młodzi, tu jest praca!

ds. księgowości, team leader. Wymagania: znajomość językówOpolskie Polo Market w Brzegu - 16 sprzedawców i magazynierówTQS-RS - 18 osób do kontroli jakości i obsługi obrabiarekSM Polska - 10 osób w tym logistyków i operatorów wózków widłowychDusmann - 20 pracowników sprzątającychFamag - 42 ślusarzy

Mazowieckie

Szukaj pracy w Warszawie Head hunterzy mówią wprost: Zaczęła się odwilż na Mazowszu. Pracodawcy w całym województwie potrzebują już ponad 10 tys. pracowników. W ciągu dwóch tygodni marca w internecie ukazało się ponad 2150 ogłoszeń z ofertami pracy. Dominują oferty dotyczące obsługi klienta, call

Raporty płacowe SMS

Telemarketer S11 Sprzedawca w punkcie sprzedaży S12 Obsługa klienta Nazwa stanowiska SMS Kierownik działu obsługi

Rozwój kompetencji w Capgemini Polska

podczas rekrutacji studentów i absolwentów, a których pracownik może nauczyć się w trakcie pracy w Capgemini?   Zaczynając pracę w naszej firmie oczekujemy od kandydatów przede wszystkim bardzo dobrej znajomości języków obcych, umiejętności analitycznych i umiejętności obsługi i budowania dobrych

Specjalista ds. HR nadal będzie służyć

kadrowcy posiadają w tym zakresie wiedzę lepszą niż pracownicy komórek obsługi prawnej. Częściej niż kiedyś postrzega się dział kadr jako "centrum eksperckie" grupujące profesjonalistów dysponujących pełną, stale aktualizowaną wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu prawa i organizacji pracy, a

W pracy pisz bezwzrokowo

, pracownikiem do wprowadzania danych, analitykiem rtv, analitykiem internetu, specjalistą ds. telefonicznej obsługi klienta, asystentem ds. księgowości, dziennikarzem, ankieterem telefonicznym czy pracować w działach szkoleń, trzeba umieć szybko pisać na komputerze. W wielu firmach jest to wymóg pierwszorzędny

Z bliższej perspektywy - wywiad z Dorotą

  Wywiad z Dorotą - Liderem Zespołu w Centrum Obsługi Klienta Krajowego Rejestru Długów 1. Jak trafiłaś do Krajowego Rejestru Długu? Do Krajowego Rejestru Długów trafiłam nie przypadkiem, po skończeniu studiów szukałam intensywnie pracy, miałam wysokie wymagania, dogodne i stałe godziny

Poznaj nasze działy

analizy realizowanych procesów gospodarczych, pomagają klientom redukować koszty, poprawiać efektywność działania w poszczególnych obszarach, oraz zwiększać rentowność przedsiębiorstwa.Doradztwo FinansoweW ramach Działu Doradztwa Finansowego KPMG pracę w grupach Transaction Services oraz Corporate

Zanim napiszesz list motywacyjny, sprawdź słowniczek z działu kadr!

niebanalna w działach obsługi klienta i wszystkich, które mają do czynienia z osobami spoza firmy. Umiejętność współpracy z osobami z różnych obszarów działania firmy (czyli po prostu z innymi pracownikami). Brzmi banalnie? A nie każdy to potrafi! Jeśli uzyskanie miejsca parkingowego to dla ciebie pestka

Jak się pracuje "na słuchawkach"

Tomasz ma 24 lata i jest z Poznania, jednak na studia przyjechał do Warszawy. Na trzecim roku zaczął się rozglądać za dorywczą pracą. Kolega pracował na infolinii w banku. Doradzał klientom, co zrobić w razie utraty karty płatniczej. - Powiedział, że na pewno przydam się "na słuchawkach"

Masażysta, kosmetyczka, fizjoterapeuta czyli jak zarobić na urodzie

kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe. Dodatkowym atutem kandydatów będzie znajomość języków obcych, ponieważ wielu klientów spa przyjeżdża do nas z zagranicy - podkreśla z kolei Krzysztof Ingot, dyrektor działu rozwoju rynków w Work Service.Jednym z popularniejszych zawodów okołozdrowotnych jest zawód

Ponad 1,2 mln Polaków dorabia. Jak szukać dodatkowej pracy?

wszędzie. Ogłoszenia z drobnymi pracami i zleceniami można znaleźć w: prasie - np. w dziale ogłoszenia drobne w papierowym dodatku "GazetaPraca.pl", w lokalnej gazecie, internecie - w serwisach ogłoszeniowych, portalach rekrutacyjnych, stronach lokalnych, serwisach skierowanych do freelancerów

Dlaczego Capgemini?

kodeksem etyki biznesu, obowiązkami i prawami jakie nakłada na nich praca w zespole Capgemini, mają także możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta w środowisku międzykulturowym. Kolejnym etapem wprowadzania nowych pracowników są szkolenia stanowiskowe, gdzie nowy pracownik

Czego pragną pracodawcy

świadomości roli, jaką odgrywają pracownicy w osiąganych przez firmę wynikach, rosły także wymagania wobec kandydatów. Coraz częściej poszukuje się osób z doświadczeniem w konkretnych branżach, na zbliżonych stanowiskach i z umiejętnością obsługi podobnych maszyn. Nie możemy być dobrzy we wszystkim. Ktoś, kto

W mundurze im do twarzy

do wyboru szary w paski lub granatowy - opowiadał GazetaPraca.pl Adam Cieplak, handlowiec z Błonia.Moda na jednakowe ubrania przenosi się również do instytucji, które niewiele mają wspólnego z obsługą klienta. W jednym z działających w Warszawie prywatnych przedszkoli opiekunki muszą chodzić w

10 najbardziej poszukiwanych zawodów w Polsce i na świecie

Inżynierowie Inżynierowie Pracownicy działu obsługi Klienta i Wsparcia klienta Najwyższa kadra zarządzająca Pracownicy hoteli i restauracji Niewykwalifikowani pracownicy fizyczni

Nowoczesne usługi dla biznesu polską marką eksportową

zaawansowanej działalności bez zmniejszania dotychczasowego zakresu wykonywanych zdań. Do najważniejszych obszarów, w ramach których obsługujemy najbardziej zaawansowane procesy należą obsługa klientów z sektora finansowego i usługi IT. Warto podkreślić, że już teraz wachlarz usług dla rynków finansowych jest

Praca w Play

się w grudniu 2007 roku, kiedy to zostałem przyjęty do działu Internal Call Center na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta. Dzięki innowacyjnemu podejściu, jakie wykazuje Play jako pracodawca, mogłem realizować się i wdrażać nowe projekty, które były wykorzystywane do obsługi Klienta. Wsparcie

Tu kryzysu nie widać

w 2010 r. raport Everest wskazywał, że Polska jest drugim po Indiach dysponującym największą bazą specjalistów i ekspertów zajmujących się zaawansowanymi usługami i jednym z najsilniejszych globalnych ośrodków pod względem obsługi klientów w wielu językach obcych.Dziś jest to wciąż kluczowy atut

Rozwijaj się z Capgemini

się z kodeksem etyki biznesu, obowiązkami i prawami jakie nakłada na nich praca w zespole Capgemini, mają także możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu standardów obsługi klienta w środowisku międzykulturowym. Kolejnym etapem wprowadzania nowych pracowników są szkolenia stanowiskowe, gdzie nowy

Czynię źle dla dobra firmy

Czy pogrzeby mogą sprzyjać podnoszeniu wyników sprzedaży reklam? Na krótką metę tak. Takiego odkrycia dokonał kilka lat temu pracownik działu reklamy dużej firmy edukacyjnej. Wszystko dla dobra firmy. Jacek, pracownik średniego szczebla w dziale sprzedaży, opowiada, jak na początku kariery

7 powodów dla których warto u Nas pracować

przygotowuje szkolenia oraz skrypty i narzędzia pracy. Doświadczeni Konsultanci Telefoniczni są chętnie i często zatrudniani w działach obsługi Klienta, sprzedaży, reklamacji i marketingu wielu firm   4) TRENING UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH   Umiejętność właściwego komunikowania się jest w

Przybywa miejsc pracy, koniec kryzysu?

widłowych. Warto o tym pamiętać, ponieważ zapotrzebowanie na pracowników gotowych podjąć się takiej pracy utrzymuje się od dawna na wysokim poziomie, a zrobienie uprawnień do obsługi wózków czy odpowiedniej kategorii prawa jazdy nie trwa latami, tylko tygodniami lub miesiącami. W szybkim czasie można zdobyć

Postanowienia dla kariery

chcemy programować, nauczmy się obsługi programu do obróbki zdjęć, idźmy na kurs grafiki komputerowej, czy tworzenia stron. Idź na staż, naucz się czegoś To rada dla osób dopiero zaczynających pracę. Warto iść na staż już w trakcie studiów, albo zaraz po nich. Doświadczeni pracownicy powinni w miarę

Mrówki, niewolnice i ciężarowcy w Tesco

nowych pracowników nie ma. Kiedy zaczynałam pracę na kasie w Tesco w Tychach kilka lat temu, były tam 93 kasjerki. Dziś jest ich 37. Podobnie jest w poszczególnych działach, chociażby wędliniarskim. Kiedyś na jeden dział przypadały cztery ekspedientki, dziś są dwie. A klienci stoją w długich kolejkach i

Grasz o staż: grajcie o staże już dziś

. Obsługi Klienta Biznesowego w Departamencie Obsługi Wsparcia Sprzedaży w Pionie Operacji w Banku BPH. - Podczas stażu brałem udział w wielu projektach, które dotyczyły różnych obszarów, dzięki czemu miałem unikalną okazję poznać, jak działa tak duża organizacja, jaką jest Bank BPH. W drugim miesiącu stażu

Zarobki w bankowości w 2009 roku

Spośród pracowników bankowości zatrudnionych w poszczególnych działach, najwyższe wynagrodzenia otrzymywali pracownicy działu badań i rozwoju (6 950 PLN). Kolejne miejsca zajęły osoby z działu IT (6 700 PLN) i marketingu (6 000 PLN). Najsłabiej opłacani byli zatrudnieni w obsłudze klienta (3 150

Nowe wyzwanie !

zapewnienie Klientowi możliwości dokonywania zakupów zgodnie z dewizą „najlepsza jakość za najlepszą cenę“ i obsługę przez zaangażowany, wykwalifikowany i zmotywowany personel sieci sklepów LIDL. Pracując na stanowisku Kierownika sklepu zarządzacie personelem, motywujecie pracowników i

Wypalenie zawodowe - jak je rozpoznać i z nim walczyć?

klienta i doradców. Od przedstawicieli tych profesji, bardziej niż od pozostałych pracowników, wymaga się trzymania emocji na wodzy. W sytuacji silnego wzburzenia nie powinni dać po sobie poznać, że zostali wyprowadzeni z równowagi. - Nie mogę okazać klientowi, że irytują mnie jego pytania albo, że mam

II edycja Polish National Sales Awards - zasady

tej kategorii może starać się każdy menedżer (lub pracownik) działu bezpośrednio związanego z obsługą klienta. Może to być menedżer (lub pracownik) działu reklamacji, centrum obsługi klienta itp., który przez ostatni rok wykazał się samodzielnie bądź wraz ze swoim zespołem ciekawym, innowacyjnym a

Młodzi chcą na praktyki

metody się sprawdzają - opowiada Dagmara.Nie zawsze trzeba działać na własną rękę. Z pomocą przychodzą biura karier przy uczelniach. Tylko na UW jest w tej chwili 740 ofert. - Każdy znajdzie coś dla siebie. Mamy propozycje dla programistów, testerów, marketingowców, kelnera w Niemczech, pracownika działu

Jak walczyć o najlepszych z pokolenia Web 2.0?

firm, która odważyła się na ich wdrożenie, jest DIRECTV - największy dostawca telewizji satelitarnej w Stanach Zjednoczonych. Na potrzeby edukacyjne stworzono grę komputerową, w której pracownik obsługi klienta trafia do interaktywnego środowiska pracy. Fikcyjni klienci zadają pytania dotyczące firmy i

Tymczasowo, a potem na stałe

Wiele osób współpracuje z agencjami pracy tymczasowej, które wynajmują zatrudnianych przez siebie ludzi klientom. Inni znajdują miejsce w firmach poszukujących pracownika na zastępstwo. W obu przypadkach strony podpisują terminowe umowy i nie rozmawia się w ogóle o pracy na czas nieokreślony. Co

Pracodawcy wolą tymczasowych

wykonaniu projektu. Może to być zarówno praca fizyczna (np. pakowanie towarów), jak i umysłowa (praca w sekretariacie, obsługa sprzętu komputerowego itp.). Najważniejsze, że pracownik tymczasowy nie jest zatrudniony w firmie, dla której świadczy pracę, ale w agencji pracy, która mu płaci. Dla wielu

Płace w Wielkiej Brytanii w 2009 roku

specjaliści i technicy różnych specjalności (z wykształceniem wyższym). Zdecydowanie najgorzej wiodło się osobom niewykwalifikowanym oraz pracującym w działach obsługi klienta i sprzedaży. Tutaj przeciętne tygodniowe wynagrodzenie wyniosło odpowiednio 322,5 GBP oraz 296,2 GBP. Co ciekawe, to właśnie w tych

Stres - nowy współpracownik

kadry zarządzającej lub też pochodzi z następujących branż: obsługa klienta, sprzedaż, bankowość, finanse, konsulting. - Można powiedzieć, że wśród osób zajmujących się obsługą klienta czy sprzedażą stres jest na porządku dziennym. Długie negocjacje z kontrahentami czy rozmowy z poirytowanymi klientami

Tymczasowo coraz częściej

- mówi Krzysztof Inglot, dyrektor działu rozwoju Work Service. - Oprócz osób do telemarketingu branża finansowa potrzebuje pracowników obsługi klienta, sprzedawców swoich usług, a także pracowników biurowych i specjalistów średniego szczebla - dodaje.Zmiany widać też w branży medycznej. Dotychczas firmy

Kto dostał największą podwyżkę w 2011 roku

tym poziomie każda kwota jest odczuwalna - mówi Jacek, 28-letni pracownik działu PR w polskim wydawnictwie. - Przecież 200 zł więcej to tygodniowe zakupy spożywcze, chociaż muszę przyznać, że z powodu tej różnicy nie zacznę szukać pracy w zagranicznej firmie - podkreśla.Jeszcze bardziej niepocieszeni

Wielka radość wśród bankowców

planujących zwiększyć zatrudnienie jest również Eurobank. - Mamy 40 etatów do obsadzenia w centrali banku. Przyjmujemy również pracowników w sieci sprzedaży. Stawiamy także na wzrost obsługi prosprzedażowej oraz rozbudowujemy struktury związane z rozwojem produktów bankowych. A to są kolejne, dodatkowe

Próba na wagę złota

obsłudze klienta, on w roli rzetelnego pracodawcy - opowiada Kasia. Po trzech miesiącach pracy w dziale szkoleń cierpliwość Kasi została nagrodzona. - Dostałam stałą umowę o pracę - na czas określony wprawdzie, ale zawsze. Podniesiono mi też pensję. Nie było problemu ze zmianą formy umowy - mówi Kasia

Zamów sobie CV

wyróżnienia się a profesjonalizmem. - Najwięcej kreatywności widać przy doborze zdjęć umieszczanych w dokumentach. Zdarzały się portrety z babcią, przy wigilijnym stole albo w podkoszulku i z papierosem w ustach. Dodatkowo w dziale umiejętności niektórzy podawali na przykład obsługę bankomatu. To o tyle

Szata zdobi pracownika? Wszystko o stroju w pracy

. Większość firm - szczególnie w działach, gdzie pracownicy mają na co dzień do czynienia z klientami - wprowadziła obowiązujące wszystkich pracowników zasady profesjonalnego wyglądu. Każda z nowo zatrudnionych osób w dużej firmie dowiaduje się, że w miejscu pracy wymagany jest strój korporacyjny. Bywa i tak

Chipsy zwalniają, firma call center zatrudnia

, że w nyskiej fabryce pozostanie 70 pracowników, co oznacza, że zwolnionych zostanie 50 ludzi - mówi Jolanta Barska, burmistrz Nysy.Pracę stracą zarówno dyrektorzy, kierownicy działów czy specjaliści do spraw personalnych, jak też księgowi, ślusarze czy operatorzy maszyn. W pierwszej kolejności mają

Ruszyła II edycja Polish National Sales Awards

przez rząd brytyjski, czy analitycy PricewaterhouseCoopers. II edycja Polish National Sales Awards zawiera 12 kategorii sprzedażowych. Nowością jest powstanie dwóch - Menadżer branży MLM oraz Menadżer ds. obsługi Klienta. Powstały one ze względu na rosnące zainteresowanie branży konkursem oraz

Branża HR się przeszkoliła

personalnego dużej firmy handlowej. Jak mogę to zrobić u siebie? - dopytywała. - A jak wybrać najlepszych pracowników w czasie kryzysu, gdy niewiele osób odpowiada na rekrutację? - pytał dyrektor personalny firmy zajmującej się sprzedażą i obsługą klienta. Z kolei innym słuchaczom bardziej zależało, by

Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

" za najlepsze kampanie reklamowe, "nagroda Gazety Bankowej" za rozwiązania technologiczne oraz "godło Firmy Przyjaznej Klientowi" za jakość obsługi. W maju 2006 zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii "najszybciej rozwijający się Bank" w rankingu "50 największych

Customer Service Manager - kierownik ds. obsługi klienta

działań marketingu, sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej, planowanie marketingowe, aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z działami marketingu i sprzedaży, współpraca z komórkami operacyjnymi, zarządzanie programem lojalnościowym dla klientów firmy, osiąganie zaplanowanych celów

Wynagrodzenia pracowników szeregowych w 2008 roku

najgorzej w obsłudze klienta (2 100 PLN), działach personalnych (2 131 PLN), sprzedaży oraz magazynach (2 200 PLN). Różnica procentowa pomiędzy wynagrodzeniami w najgorzej i najlepiej opłacanych działach wynosi 52,4%.Świadczenia dodatkowe pracowników szeregowychWśród pracowników szeregowych najczęściej

Jest praca - dolnośląskie

Engineering, Tieto - Enator, Nokia- Siemens szukają ekonomistów, księgowych, programistów i informatyków. Bank Credit Suisse, który otworzy tu w trzecim kwartale jedno z trzech na świecie centers of exellence (obsługa najbogatszych klientów), szuka ludzi z wyższym wykształceniem, z doświadczeniem w finansach

Asystentka w roli głównej

pierwszym roku studiów. Traktowałam ją jako zawodowy start. Nauczyłam się pracy z ludźmi, rozmowy z klientami, obsługi sprzętu biurowego. Po dwóch latach zamieniłam branżę na zgodną z kierunkiem studiów - mówi Agnieszka Brzezińska, która pierwsze kroki stawiała w czołowej firmie zajmującej się sprzedażą

To będzie lepszy rok?

: księgowi, finansiści, informatycy, ale również specjaliści w zakresie HR, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania projektami oraz pracownicy do obsługi procesów zakupowych płynnie posługujący się językiem angielskim. Firmy mają coraz bardziej sprecyzowane oczekiwania względem kandydatów

Czy ja wiem, kogo szukam?

tylko ze słyszenia. Tak bywa z udawaną obcesowością lub brakiem kultury, którymi osoby prowadzące rekrutację często próbują zestresować przyszłych handlowców lub pracowników obsługi klienta, by sprawdzić ich asertywność i opanowanie. Kandydat może po takiej rozmowie wynieść w świat informację, że w

Wyjechali, ale wrócili

lotnisku spotkałam koleżankę. Powiedziałam, że zaczynam nowy rozdział i za chwilę będę szukać pracy. Wysłała mi link do ogłoszenia - jej firma szukała pracowników. Napisałam CV i po kilku dniach zaproszono mnie na rozmowę. Przyjęli mnie. Praca w obsłudze klienta wydawała mi się na początku pracą marzeń

List motywacyjny: najczęściej popełniane błędy

pracowników firma, i od stanowiska.- Kiedy szukamy kandydatów do obsługi klienta, zdarza się, że niektórzy w ogóle nie wiedzą, co to jest list motywacyjny. Ich dokumenty bywają bardzo nieporadne - mówi Mirosława Sękowska, dyrektor działu personalnego Handlobanku.Listom motywacyjnym na stanowiska menedżerskie

Wygrali staże i ciężko pracowali

aż troje stażystów - najwięcej w jednej edycji w historii konkursu.Marcin Walków wygrał staż w dziale krajowym "Gazety Wyborczej", w którym przygotowywana jest także "Gazeta Praca". Marcin pokonał prawie 200 osób, które ubiegały się o tę praktykę. Pierwsze doświadczenie w

Firmy tracą przychody, bo brakuje pracowników

Z raportu na temat migracji pracowników, przygotowanego przez firmę doradczą KPMG na podstawie badań w 300 dużych i średnich przedsiębiorstwach, wynika, że 72 proc. polskich przedsiębiorców odczuwa brak kadr jako problem w ich firmach. Spośród poszczególnych działów gospodarki na największe

Płace menedżerów w Polsce wyrównują się

poziomie wynagrodzeń. Pracownikom bankowości, którym obniżono pensję w czasie kryzysu, mimo stabilizacji na rynku, bardzo często nie zostało jeszcze przywrócone wynagrodzenie sprzed kryzysu. Wzrasta znaczenie departamentów zakupów oraz działów sprzedaży, wpływając na większe zainteresowanie pracodawców

Polacy zarabiają więcej

11000 zł. Na trzecim miejscu znajduje się dział badań i rozwoju z medianą w wysokości 4100 zł. Tradycyjnie już najniżej opłacani są pracownicy działu obsługi klienta (2300 zł) oraz magazynów (2200 zł).Pracownik pracownikowi nie równyPracownicy szeregowi to najgorzej opłacana grupa. Zaledwie co dziesiąty

Zawody przyszłości

planując budżet. Jego zadaniem jest monitorowanie, a zarazem analiza, jakości zastosowanych rozwiązań technicznych, aby zapewnić nieprzerwane działanie wszystkich systemów komputerowych w firmie. Odpowiada on także za współpracę z innymi działami w dziedzinie obsługi sprzętu i oprogramowania

Rok 2009: Pewny zawód

poszukiwały specjalistów ds. sprzedaży, przedstawicieli handlowych, pracowników działu obsługi klienta, managerów projektów.Kto zastąpi pracowników fizycznych?Co powoduje, że w niektórych zawodach popyt na pracę jest mniejszy, a w innych większy? - Można mówić, o takich czynnikach, które odnoszą się do

Pracodawcy do młodych: nie wyjeżdżajcie!

, obsługi klienta itd. - wylicza Sebastian Gertsmann, dyrektor personalny Xerox Polska, świadczącej min. usługi BPO dla globalnej struktury Xerox. - Zarobki pracowników w centrach są wyższe od średniej w sektorze przedsiębiorstw. Do tego dochodzą pakiety medyczne, sportowe, rozbudowany system szkoleń i

ABC rozmowy kwalifikacyjnej

formę rozmowy, gdy chcą sprawdzić jak kandydat zachowuje się w większej grupie osób i jak używa swojej wiedzy i umiejętności do przekonywania innych i zdobywania poparcia dla swoich tez; w ten sposób sprawdza się cechy przywódcze przyszłego menedżera czy komunikatywność pracownika obsługi klienta ?5

Wynagrodzenia kierowników w 2008 roku

otrzymywali kierownicy małych zespołów w magazynie (mediana 3 300 PLN) oraz dziale obsługi klienta (3 900 PLN).W porównaniach wynagrodzeń kierowników zatrudnionych w różnych branżach, pierwsze miejsce zajmują osoby zajmujące się technologiami informatycznymi. Mediana ich płac wynosiła w 2008 roku 9 000 PLN

Planeta podróżnych

osoby do obsługi call center. Szybko okazało się bowiem, że klientom same strony internetowe nie wystarczą. Muszą też mieć możliwość pogadania z kimś i dopytania o szczegóły, nawet jeżeli są opisane w internecie. - A klient, choć brzmi to banalnie, jest dla nas naprawdę najważniejszy - przekonuje Moroz

Zachodni pracodawcy wynagradzają lepiej

księgowości i finansów. Zdecydowanie najgorzej wynagradzanymi szefami są kierownicy działów obsługi klienta (nieco ponad 4 tys. zł) i administracji (do 4 tys. zł). Zupełnie inaczej wyglądają pensje specjalistów. Ich płace w porównaniu z kierownikami są bardziej zróżnicowane. Tu przodują ci, którzy pracują w

Pracuję, na którą chcę

Małgorzata Komarczuk, która pracuje w dziale obsługi klienta w agencji reklamowej Communication Unlimited. Zamiast na godz. 9 przyjeżdża do pracy godzinę później. - Dzięki temu jako młoda matka mogę zaplanować dzień małemu dziecku. Zamiast stać 40 minut w korku, wolę porozmawiać z nianią. Nawet ten ranny

Odejść w dobrym stylu

. Warszawy. - Przechodziłam do pracy z Krakowa do Warszawy. Spotkanie dla współpracowników zrobiłam po dwóch miesiącach, gdy pojechałam do Krakowa. Ważna była jakość spotkania, a nie termin.- Zorganizowanie małego spotkania dla wszystkich pracowników lub tylko dla ludzi ze swojego działu w miejscu i czasie

Wakacje. Sezon na zarabianie

przetwórnie pracują pełną parą. Branża turystyczna, gastronomiczna i hotelarska odbija sobie martwy okres. Do tego w firmach są urlopy i trzeba zastąpić nieobecnych pracowników - wylicza ekspertka.Jeżeli ktoś chce pracować - to najlepszy moment. I to nie tylko na zdobywanie pierwszych doświadczeń, ale również

pracownik w dziale obsługi klienta - ogłoszenia z GazetaPraca.pl

Biuro obsługi klienta

Biuro obsługi klienta (skrót: BOK), centrum obsługi klienta – całość infrastruktury służącej przedsiębiorcom do masowego kontaktu z klientami przy użyciu jednego bądź wielu środków komunikacji, zwłaszcza indywidualnych.

Pracownik socjalny

Pracownik socjalny – zawód, w którego zakresie leży działalność w środowiskach społecznych, gdzie znajdują się jednostki wymagające pomocy w usamodzielnieniu, odzyskaniu lub umocnieniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie. Swoje czynności opiera on na ustalonej naukowo diagnozie

Jerzy Dziewicki

także kolega jeszcze z lat wileńskich, Wincenty Kraśko.W 1951 ze względów rodzinnych przeniósł się do Warszawy, gdzie pracował najpierw jako kierownik działu społecznego w „Głosie Pracy”, potem w dziale społecznym „Trybuny Ludu”. Po październiku 1956 ponownie na Wybrzeżu, w zespole

Między kasą a zapleczem

Kasjerka Chanel Cresswell 2011-nadal Margaret Pracownik działu delikatesów Rita May 2011-nadal Colin Ekspedient Carl Rice 2011-nadal Sue Pracownik działu obsługi klienta Lorraine Cheshire 2011-nadal Linda Pracownik działu obsługi klienta Faye McKeever 2011-nadal Leighton Ekspedient

Biuro (ujednoznacznienie)

biuro – miejsce pracy biuro obsługi klienta biuro polityczne Biuro – brytyjski serial telewizyjny Biuro – amerykański serial telewizyjny

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.