pracownik obsługi klienta

sprawdź też:

pracownik

Sylwia Rębisz, Sedlak & Sedlak

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła w 2013 roku 3 200 PLN. Płaca co czwartego pracownika przekraczała 4 900 PLN. 25% osób, zajmujących się obsługą klienta zarabiało mniej niż 2 250 PLN - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.

Słuchawka słuchawce nierówna

Praca w call center wciąż traktowana jest jak ostatnia deska ratunku - "Nigdzie mnie nie przyjęli, to pójdę na słuchawki". Tymczasem od momentu, kiedy w Polsce zaczęły działać pierwsze infolinie i linie sprzedaży telefonicznej, sporo się zmieniło. Co warto wiedzieć na temat tego zajęcia?

Czy to stanowisko dla ciebie?

Dobry sprzedawca nigdy nie będzie narzekał na brak ofert. Nawet w kryzysie, gdy firmy zwalniały, handlowcy mieli w czym wybierać. Jakie są stanowiska w tej branży i co trzeba na nich umieć?

Warto się uczyć nietypowych języków?

Warto się uczyć nietypowych języków?

, eksportu i obsługi klienta, a także księgowych. Język węgierski Węgierski ma status języka urzędowego na Węgrzech, mówi się nim w niektórych regionach Słowenii i Wojwodinie. Poza tymi regionami jego użytkowników odnajdziemy na Słowacji, w Rumunii, Serbii, na Ukrainie. Mediana wynagrodzeń osób

Adecco rekrutuje pracowników dla T-Mobile

ds. sprzedaży jest wymagająca, ale daje wiele możliwość, m.in.: szybki start zawodowy, nabycie doświadczenia, możliwość poznania wielu branż, procesów sprzedażowych oraz sposobu obsługi klienta. - Tylko do połowy sierpnia br. poszukujemy 60 nowych pracowników na stanowisko konsultanta ds. sprzedaży w

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Ile sprzedawcy w opiekunie klienta

Do głównych obowiązków opiekuna klienta należą m.in.: sprzedaż produktów i usług, obsługa administracyjna sprzedaży czyli przygotowanie umów i dokumentów, branie udziału w przetargach, budowanie i podtrzymywanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów. Większość opiekunów klientów pracuje na

Sprzedaż się opłaca.

pracowników sprzedaży od początku. Każdy, kto dołącza do zespołu otrzymuje pełne przygotowanie do pracy przechodząc dedykowany program szkoleniowy. Obejmuje on m.in. poznanie  zasad i filozofii sprzedaży Orange Polska, szkolenia produktowe, umiejętności sprzedażowych, zasad obsługi klienta, oraz

Język procentuje

Język procentuje

kraju. Pracownicy otrzymują również karnet na siłownię, prywatną opiekę medyczną i bony lunchowe wartości 200 zł. Po roku zmieniłam pracę, również na taką w branży BPO. Znów moim największym atutem okazała się biegła znajomość polskiego. Teraz pracuję w branży HR, zajmuję się obsługą umów, wypłatą

Poczta Polska rozpoczyna największy program szkoleniowy w Europie

Poczta Polska rozpoczyna największy program szkoleniowy w Europie

, poznania excela, systemu workflow po obsługę sprzedaży czy rozmowę z klientem - wylicza w wypowiedzi dla "Pulsu Biznesu".Część pieniędzy firma chce przeznaczyć na zmianę systemu wynagrodzeń i premiowania pracowników. Pensje pocztowców będą teraz uzależnione od zakresu odpowiedzialności

Oto 5 najpopularniejszych branż. Jak szukać w nich pracy?

Oto 5 najpopularniejszych branż. Jak szukać w nich pracy?

pierwszym miejscu pod względem ogłoszeń znalazła się branża finanse i ekonomia. Dużo ofert pojawiało się także dla pracowników zajmujących się inżynierią, elektroniką i technologią, a także obsługą klienta i pracą w call center. W większości z tych specjalności najłatwiej o pracę w woj. mazowieckim. Tak jak

Sprzedaż: lista zarobków

Sprzedaż: lista zarobków

. zł do 12 tys. zł Sprzedawca Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.: profesjonalna obsługa klienta, zwiększenie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów, przygotowanie towaru do sprzedaży, dbanie o ekspozycję towaru oraz zgodny ze standardami wizerunek salonu i firmy

Branża finansowa po kryzysie

Branża finansowa po kryzysie

punktów obsługi klienta i wciąż jesteśmy w procesie rekrutacji nowych pracowników obsługi klienta - chwali się dyrektor DM PKO BP Grzegorz Zawada. Kto może szukać szczęścia u jednego z największych brokerów w kraju? - Osoby silne zainteresowane rynkiem kapitałowym, z wykształceniem kierunkowym i z

Zagraniczne centra usług zatrudniają już w Polsce 150 tys. osób

Zagraniczne centra usług zatrudniają już w Polsce 150 tys. osób

trzecia zatrudnionych osób w branży świadczy usługi informatyczne. Około 22 proc. pracowników sektora zajmuje się finansami i księgowością, 15 proc. - obsługą klienta, a 13 proc. - bankowością, ubezpieczeniami i usługami finansowymi. Ta pozycja szczególnie cieszy ekspertów, bo to zaawansowane, wymagającej

Z Sądu Najwyższego

Ten zbadał, czy w jej zatrudnieniu przeważają cechy właściwe umowie o pracę. Uznał że tak, bo była podporządkowana właścicielowi stacji paliw "co do czasu, miejsca i sposobu wykonywania pracy". "W istocie powódka zatrudniona była na stacji jako pracownik na stanowisku sprzedawcy"

Praca w McDonald's: jak ją dostać i ile można zarobić?

Praca w McDonald's: jak ją dostać i ile można zarobić?

, a restauracji sprzedawać kwaśne lody. Ale nadmiernych narzekań nie słychać. Ciekawostką jest też to, że obsługa wcale nie musi być szczególnie miła dla opryskliwego klienta (choć rozmówca internautów przyznał, że bardzo rzadko zdarza się, by pracownicy kłócili się z klientami) oraz że bułka po 2-5

Wyższe zarobki niskim kosztem

Wyższe zarobki niskim kosztem

uniwersalnych umiejętności i nie wymaga specjalistycznych uprawnień czy zezwoleń, to tym łatwiej będzie nam ją zmienić na lepiej płatną. Przykładem mogą być stanowiska związane z administracją, obsługą klienta czy księgowością. Rozglądając się za pracą w tych zawodach, warto wybrać branże, które lepiej opłacają

[20-21.11.2014] Forum Szefów Sprzedaży 2015

ofertę, która trafi w oczekiwania klienta Sprzedażowy dream team - Jak wśród wielu kandydatów znaleźć gwiazdę sprzedaży i uniknąć zatrudnienia kogoś, kto dobrze wypada tylko na rozmowach kwalifikacyjnych - Jak ograniczyć fluktuację kluczowych pracowników

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

Poszukiwani księgowi do centrów usługowych

. Często realizujemy rekrutacje na stanowiska specjalistyczne w ramach obszarów finansów korporacyjnych jak analityk finansowy i kontroler finansowy. W obszarze instytucji finansowych niezmiennie zapotrzebowanie na rynku jest na kandydatów odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Kto może liczyć na

Praca w CCC

Praca w CCC

chwali się, że w 2014 r. na całym świecie miała ponad 22 mln klientów, a pracuje w niej około 7 tys. osób. Ciągle jednak szuka nowych pracowników, zarówno do salonów w Polsce, jak i zagranicą, a także do pracy w centrali. Na przykład do jednej ze swoich fabryk w Polkowicach szuka referenta ds. jakości

Rekruter - zawód potrzebny, ale nieznany

Rekruter - zawód potrzebny, ale nieznany

osoby go wykonujące sprawiają, że coraz więcej naszych rodaków zdobywa nową pracę. Zgadza się z tym Krzysztof, który dziś ma 36 lat i jest szefem kilkunastoosobowego zespołu w dziale IT firmy produkującej m.in. AGD. Jego pracownicy koordynują wdrożenie nowego programu do obsługi klientów w całej firmie

Sektor usług dla biznesu: co musisz wiedzieć

Sektor usług dla biznesu: co musisz wiedzieć

-center - Centrum telefoniczne - to centrum świadczące obsługę klientów infolinii danej firmy. Jeżeli dzwonimy np. do naszego banku, dostawcy usługi internetowej albo operatora telefonii komórkowej z reklamacją, to najprawdopodobniej rozmawiamy właśnie z osobą zatrudnioną w takim centrum. ITO

[03.03.2015] JOBBING

Centrum Nauki Kopernik. Szczegóły oferty na stronie www.jobbing.org.pl Zachęcamy do kontaktu z Zespołem Obsługi Klientów JOBBING: tel. 512 892 536, 512 892 537 e-mail: wystawcy@jobbing.org.pl Projekt JOBBING (wcześniej: Akademickie Targi Pracy JOBBING) zainicjowali pracownicy biur karier warszawskich

Klient już nie nasz pan

Klient już nie nasz pan

samym tygodniu mój operator sieci komórkowej naliczył mi opłatę za usługę, której nie zamawiałam. Pani w telefonicznym biurze obsługi klienta nie potrafiła wytłumaczyć, jak to się stało i wmawiała, że pewnie ją uruchomiłam, tylko o tym nie pamiętam.Sylwia o przeprawach z pracownikami biur obsługi

Praca w Biedronce: jak ją dostać, ile można zarobić?

będzie należało: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów, a także pilnowanie czystości w sklepie. Czego firma wymaga? Gotowości do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia, nie

Bezpieczeństwo IT największym wyzwaniem polskich firm

Skrzypczaka, specjalizującej się w obsłudze inwestycji budowlanych, która zdecydowała się na wdrożenie usługi Office 365. - Działamy na rzecz klientów zarówno publicznych jak i prywatnych. Dane wrażliwe, które stanowią tajemnicę handlową, a czasem nawet państwową, muszą więc być przechowywane w sposób

Kogo potrzeba na Euro 2012?

Aneta Zadroga: Agencje pracy tymczasowej mają mnóstwo zleceń, jeśli chodzi o poszukiwanie pracowników pod kątem Euro 2012? Krzysztof Zajkowski, Marketing Manager, Adecco Poland: Adecco Poland już na początku 2012 roku prowadziło rekrutacje pracowników do obsługi imprez na Stadionie Narodowym

Umowy śmieciowe: kto za, kto przeciw

telemarketer, choć podobno profesjonalnie jestem specjalistą ds. telefonicznej obsługi klienta. Jest to praca na umowę o dzieło. Oczywiście po osiągnięciu zawrotnej sprzedaży miałabym szansę na umowę-zlecenie. Jest to międzynarodowa firma, o renomowanej i ugruntowanej pozycji na rynku. Do tego moje biuro

Idzie lato, czas do pracy

młodocianych pracowników, dobrze wie McDonald's. Chociaż w Polsce wakacyjna praca młodzieży nie jest tak popularna jak na Zachodzie, w ubiegłym roku w tej sieci restauracji szybkiej obsługi pracowało prawie 2 tys. młodocianych. - Żeby myśleć o zatrudnieniu takich osób, trzeba mieć uzyskać zezwolenie Państwowej

Polska specjalność

Ta branża oparła się kryzysowi - sukcesywnie zwiększając zatrudnienie. Centra usług biznesowych obsługują klientów z całego świata, a zakres usług jest imponujący. BPO, czyli Business Process Outsourcing to centra outsourcingu procesów biznesowych, w których praca opiera się głównie na obsłudze

Zastąp urlopowicza i zarabiaj w wakacje

ekspedienci. Mogą oni zarobić średnio 11 zł. Oczekiwanymi kwalifikacjami jest umiejętność obsługi komputera oraz terminala płatniczego, a także umiejętności miękkie, czyli dobry kontakt z klientem. - W niedużych sklepach, w których jest np. trzech ekspedientów - urlop jednego z nich to poważny brak. Przy

Potrzebny pracownik na zastępstwo

prostych, np. związanych ze wsparciem w administracji, obsługą recepcji, czy klienta. - Takie prace są powtarzalne i łatwe do przyswojenia, nawet dla osób, które mają już swój obszar odpowiedzialności - komentuje Aleksandra Figura z firmy doradztwa personalnego People. Ile może zarobić osoba na zastępstwo

Praca w międzynarodowym zespole

pracy. Obecnie rynki coraz bardziej się przenikają, a duże firmy, szczególnie działające w branży BPO (świadczącej usługi dla biznesu, np. prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej czy księgowości) poszukują pracowników komunikujących się np. w języku niemieckim, francuskim czy wybranym skandynawskim

Sprzęt prywatny, ale... służbowy

internecie to kluczowe - mówi. Menedżerowie z firm, które planują wdrożyć taki model, uważają, że ułatwia on obsługę klienta, codzienną pracę i daje pracownikom więcej czasu wolnego. Z tym ostatnim argumentem nasz rozmówca nie chce się jednak zgodzić. - Przez to, że aplikacje i programy mam na prywatnym

Normy po drugiej stronie kasy

. Pracownicy dołączyli także do programu dla klientów objętych stałą, 10-proc. zniżką na zakupy w Tesco. Wszyscy nasi pracownicy pracują na podstawie umów o pracę, a druga umowa nowo zatrudnionej osoby jest już umową na czas nieokreślony - odpowiada Michał Sikora, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco

Zawód: head hunter. Obalamy mity o "łowcach głów"

zatrudniającej mnie agencji doradztwa personalnego przez naszych klientów. Zajmuję się poszukiwaniem pracowników, zarówno na wyższe stanowiska, jak i na te niższe. Z racji wieloletniego doświadczenia, są to przede wszystkim stanowiska menadżerskie i dyrektorskie. Branża farmaceutyczna. Czy dla head huntera

Socjometryczny szpieg

ostrzegał, gdy robiliśmy się dla kogoś nieprzyjemni. Swoje zastosowanie znalazł on m.in. w telefonicznych działach obsługi klienta, gdzie ostrzegał, gdy głosy rozmawiających zaczynały wykazywać irytację. Przy czym "jerk-o-meter" miał też taką opcję, że zapisywał dane i pozwalał na ich późniejszą

Praca tymczasowa: najlepiej zarobisz w Warszawie

pierwszej pracy, których liczbę szacuje się na 350 tys. Stanowiska biurowe są dla nich nie tylko szansą na zdobycie pracy i zarobienie pieniędzy, ale również zdobycie cennego doświadczenia. - Praca tymczasowa umożliwia nabycie podstawowych kompetencji w zakresie np. obsługi klienta, organizacji i stylu

Okiem pracodawcy: CBSbutler

, specjalist ds. obsługi kandydatów / koordynator kontraktów, handlowiec itp. W przypadku tych stanowisk cenimy bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego oraz umiejętności komunikacyjne i doświadczenie w obsłudze klienta. Dla naszych Klientów zewnętrznych poszukujemy natomiast pracowników z szerokim spektrum

Tu jest praca

zajęcie powinni znaleźć szlifierze, ślusarze, doradcy klienta, sprzedawcy, pracownicy ochrony, kierowcy, pracownicy produkcji. Prywatne agencje zatrudnienia szukają w regionie głównie specjalistów z branży IT. To ze względu na ulokowane w województwie centra usług wspólnych. Potrzebni są administratorzy

Praca w Allegro

, przejrzysty, intuicyjny i spełniał oczekiwania użytkowników. Ale allegro to nie tylko informatycy, a także HR-owcy, marketingowcy, sprzedawcy, czy eksperci zajmujący się obsługą klienta. Najprościej zdobyć tę pracę uważnie śledząc zakładkę kariera na stronie internetowej grupy. Ogłoszenia podzielone są na 6

Praca w Castoramie: jak ją dostać i ile można zarobić

stanowisko w strukturze korporacyjnej firmy, ale oprócz tego poszukiwani są też szeregowi pracownicy sklepów. Na przykład sklep w Alei Krakowskiej, w Warszawie, potrzebuje doradcy handlowego - czyli kogoś, kto zapewni miłą i fachową obsługę klientów sklepu. Doradzi, co kupić, a do tego przypilnuje, by dział

Przed świętami łatwo o pracę tymczasową

potrzebnych jest na stanowiska pomocnicze np. pomocy sklepowej, pracownika obsługi klienta, pakowacza prezentów, sprzedawcy. Poszukiwani są także animatorzy i hostessy, później można spotkać ich w centrum handlowym w roli Mikołajów i Śnieżynek - dodała.Jak powiedziała PAP rzeczniczka firmy Randstad, Katarzyna

Szukasz pracy na wakacje? Zacznij już teraz. Wiemy kogo i gdzie szukają pracodawcy

zakresu obowiązków. Najmniej zarabiają osoby zatrudnione na recepcji lub jako wsparcie sekretariatu. Po środku plasują się stanowiska asystenckie oraz te związane z obsługą klienta, logistyką, komunikacją, transportem czy obiegiem dokumentów. Na najwyższe wynagrodzenie mogą liczyć specjaliści, w tym osoby

Koncern Cisco zatrudni w Krakowie inżynierów i studentów

pracowników. Firmy zajmują się obsługą księgową, podatkową, informatyczną czy finansową spółek tego samego koncernu lub wielu firm. Są wśród nich m.in.: Accounting Plaza Central Europe, Capgemini Polska, HCL Poland, Hewitt Associates, Hitachi Data Systems, IBM BTO Bussines Consulting Services, Shell Polska

Praca w call center, gdzie ją znaleźć?

prowadzenie infolinii dla firm z różnych branż, m.in. finansowej lub IT. Kandydaci mogą liczyć na pracę jako konsultanci Help Desk, sprzedażowi lub obsługi klienta. Wbrew pozorom, każde z tych stanowisk charakteryzują inne obowiązki. Help desk to mówiąc najprościej miejsce, do którego dzwonimy, gdy np

Gdzie szukać pracy? Kraków: centrum usług

Jeszcze w 2004 r. w Polsce działało niespełna 90 centrów usług wspólnych. Dziś jest ich ok. 400. W samym Krakowie tylko w 2012 r. powstało 11 takich ośrodków. Co tam się robi? Polacy pracują w usługach z zakresu finansów i księgowości, human resources, w biurach obsługi klienta (w wielu językach

Praca tymczasowa: rynek kwitnie, ale czy poprawiają się warunki?

agencja prowadzi obsługę kadrowo-księgową pracowników tymczasowych. Pracodawca użytkownik, czyli wspomniany hipermarket, po prostu "pożycza" od agencji pakiet ludzi. Gdy koniunktura się załamie, może ich zwolnić łatwiej niż etatowców. Rynek kwitnie W teorii wszystko wygląda dobrze, bo każda

Płacowa karuzela po polsku

tys. zł do nawet 33,5 tys. zł. Na niezłe zarobki w CUW mogą liczyć także osoby na stanowisku team leader i process manager (czyli ten, kto np. odpowiada za kompleksową obsługę jednego klienta). Ci pierwsi dostaną od 7,5 do 10,5 tys. zł, ci drudzy - przełożeni team leaderów - od 13 do nawet 20 tys. Ale

Okiem pracodawcy: Hewlett-Packard

w danym momencie szukamy kandydatów. Wymaganymi językami obcymi do obsługi klienta najczęściej są niemiecki, francuski, włoski, a ostatnio też niderlandzki. Do działów finansowych szukamy osób z 3-4-letnim doświadczeniem w analizie finansowej, plusem jest posiadanie certyfikatu branżowego (CIMA

Groźny mobbing w pracy

innych, a niektórych "awansował" do obsługi zupełnie innych klientów. W efekcie część osób sobie nie radziła i rzucała pracę - mówi nasz czytelnik. Pan Rafał też odszedł z pracy, a byłemu szefowi wytoczył proces. W przedstawionym przez niego przykładzie widać jak na dłoni przykłady mobbingu

ZUS zwiększy zatrudnienie niepełnosprawnych

wymianę pracowników i jest zaplanowane na trzy lata. Dodał, że osoby niepełnosprawne mogą w ZUS-ie znaleźć zatrudnienie na różnych stanowiskach, związanych m.in. z obsługą klientów, obsługą informatyczną. Przeprowadzono już rozmowy z przedstawicielami związków zawodowych w ZUS-ie, aby rozwiać obawy

Weekend wolny czy pracujący

, muzeów, elektrowni, wodociągów, gazowni, komunikacji miejskiej, służb porządkowych, biur obsługi klienta, mediów, aptek i służby zdrowia. Pojawienie się w centrach handlowych zakładów fryzjerskich, punktów pocztowych i bankowych również wyciągnęło część pracowników z domów w niedzielę. Co prawda

Nowoczesna gospodarka zatrudnia najchętniej

120 tys. osób. Szacuje się, że do końca roku sektor przyjmie do pracy kolejne 15-20 tys. pracowników. Tylko od początku 2013 r. w naszym kraju zaczęło działać ponad 60 nowych centrów obsługi biznesu. Ponadto w rankingach czołowych miejsc w zakresie outsourcingu, polskie miasta zajmują bardzo wysokie

Sześć grzechów głównych menedżera

Zasad Kontaktu z Klientem, z którym pracownicy się nie identyfikowali i go nie stosowali. W rozmowach z przełożonym za brak efektów obwiniał podwładnych oraz niesprzyjające warunki na rynku - sam uważał, że zrobił wszystko, co w jego mocy.Inny menedżer, autor rewolucyjnego pomysłu sprzed lat, osiadł na

Rząd zreformuje pośredniaki. Bezrobotnym będzie łatwiej?

klienta indywidualnego. Każdy bezrobotny, czyli klient indywidualny, ma być od początku prowadzony przez tego samego doradcę, w oparciu o indywidualny plan działania. Podobnie każdy pracodawca, który korzysta z pomocy urzędu pracy, będzie stale współpracował z jednym pracownikiem - doradcą klienta

Ostatni gwizdek dla szukających pracy przy EURO 2012

- Im bliżej rozpoczęcia rozgrywek, tym większy popyt na pracowników do sektora usługowego. Szukamy chętnych do pracy w magazynach będących częścią zaplecza gastronomicznego mistrzostw. Mamy do obsadzenia łącznie ok. 100 miejsc pracy na stanowiskach: kucharz, cukiernik, pomoc kuchenna i serwis

Praca na studiach to konieczność

center umożliwia wypracowanie umiejętności, takich jak: praca w zespole, obsługa klienta (także w języku obcym), komunikatywność, czy praca pod presją czasu. Stale poszukiwani są także kandydaci do pracy w bankowości i finansach, gdzie podstawowym warunkiem zatrudniania jest znajomość języka obcego. Tu

Konsultanci w salonach kompetentni na 71%

osoby w wieku 25-35 lat (68,4%), następnie 36-45 lat (15,8%). Zdecydowaną większość klientów testowych stanowili mężczyźni (63,2%), kobiety - 36,8%. Konsultanci w salonach zostali ocenieni według kryteriów: wygląd, jakość obsługi, kompetencje. W pierwszej kategorii placówki uzyskały 92% możliwych do

Wojna światów przy kasie

wszystkim skanowanie zakupów i przyjmowanie pieniędzy. W przypadku pytań czy problemowych spraw kierowanych do nich w trakcie obsługi proszą klientów o kontakt z punktem obsługi klienta, w którym oprócz pracowników przeszkolonych do rozwiązywania wszelkich spraw do ich dyspozycji pozostaje też dyrekcja

Okiem pracodawcy: PKO Bank Polski SA

funkcjonowaniem Banku. Najlepszym stażystom i praktykantom proponujemy stałe zatrudnienie. *Artur Miernik - Dyrektor Pionu Zarządzania Personelem. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze HR, sprzedaży, wsparcia sprzedaży oraz obsługi Klienta. Z polskim rynkiem finansowym związany od 2000r. Od 4 lat odpowiada

Więcej pracy na święta

czasie po wsparcie pracowników sezonowych to konieczność. Dzięki temu zyskują gwarancję sprawnej obsługi większej liczby klientów i spływających zleceń - mówi Tomasz Walenczak, dyrektor w agencji zatrudnienia Manpower. - Wzrost zapotrzebowania na dodatkowych pracowników zgłaszają też producenci produktów

CSR: najczęściej popełniane błędy

oni otoczenie firm na grupy. Najważniejsze to: pracownicy i klienci. Co firmy robią źle w odniesieniu do tych grup? Pracownicy Zdaniem ekspertów Delloitte właściwe postępowanie z pracownikami pozwala zatrzymać w firmie najbardziej utalentowane osoby, budować wizerunek odpowiedzialnego pracodawcy, a

Wszystko, co trzeba wiedzieć, aby bezpiecznie pracować za granicą

powie nam nic o jakości jej usług. Dlatego warto pójść krok dalej i sprawdzić czy dany pośrednik jest zrzeszony w branżowej organizacji, np. Polskim Forum HR, którego firmy członkowskie działają według kodeksu etycznego agencji zatrudnienia oraz przechodzą coroczne audyty jakości obsługi klienta w

Co nas stresuje i wypala w pracy?

na poszczególne zadania. Nerwowy klient Wiadomo, klient nasz pan. Miły, niemiły, pracowników związanych z usługami obowiązuje żelazna zasada, że co by się nie działo, nie można go stracić. - Pracuję jako kurier. Od klientów zbieram cięgi za błędy sklepów internetowych dotyczące np. jakości towaru

Zmiana zawodu - czy to się może udać?

elastyczność deklarują pracownicy działu sprzedaży i handlu - aż 52% takich osób dopuszcza myśl o przebranżowieniu. Równie wysoki wskaźnik odnotowują działy marketingu oraz obsługi klienta i call center, odpowiednio 55% i 52%.Warto jednak zauważyć różnicę między deklarowaną chęcią zmiany branży, a rzeczywistym

Ile naprawdę zarabia się w IT

obsługa klienta od strony technicznej oraz informatycznej, serwis sprzętu i całej infrastruktury IT, do tego instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.W mieście poniżej 400 tys. osób ich pensje zaczynają się właśnie od 2 tys. zł. Maksymalne kwoty na tym stanowisku w miastach średniej wielkości

Praca w Warszawie: jaka i za ile?

wspólnych chętnie zatrudnią doświadczonych specjalistów ds. księgowych, specjalistów ds. IT i Lingwistów. Zarobki? Księgowi zarobią od 3,5 tys. do 5,5 tys., informatycy od 5,5 tys. zł do 8 tys. zł., a lingwiści zatrudnieni przy tłumaczeniu projektów, dokumentów, czy zajmujący się obsługą klientów

Wykorzystaj możliwości

Sprzedaż Rzeczoznawcy techniczni na budowie, pracownicy Hilti Center w sklepach i konsultanci TeleCentrum Hilti w telefonicznym biurze obsługi klienta – codziennie pracownicy działu sprzedaży kontaktują się z Klientami w 120 krajach. Naszym pracownikom oferujemy szkolenia z zakresu sprzedaży

Po raz piąty dla najlepszych w sprzedaży

laureatówDyplomTytuł "Ambasadora dobrych praktyk w sprzedaży" (z prawem do posługiwania się nim przez kolejnych 12 miesięcy)Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta dla firmy, której pracownik znalazł się w gronie finalistów.Zaangażowanie w konkurs to nie tylko szansa na zdobycie

Trzy oblicza pracy w sprzedaży

obsługi. Za dodatkową wiedzę, kulturę osobistą i wysoko rozwinięte umiejętności pracy z klientem butiki gotowe są słono zapłacić. Często oferowany jest procent od sprzedaży, chociaż jego wysokość, jak i ostateczne stawki, owiane są tajemnicą. Chociaż prestiż marki może onieśmielać, warto spróbować swoich

"O robieniu kariery nawet nie myślę. Zaczynam mieć dość, ale uciec też za bardzo nie ma gdzie". Cyfrowy tayloryzm - koniec ciekawych posad?

pracowników niższego szczebla. W przychodniach medycznych nikt nie narzuci lekarzowi schematu diagnozowania, ale już recepcjonistce każe się każdy kontakt z pacjentem inicjować według narzuconych standardów obsługi. Nawet gdy zna kogoś od lat i pewnie chciałaby być mniej formalna.Dalej - wśród księgowych i

Okiem pracodawcy: JUWENTUS

posiadających wymagane kompetencje twarde (np. obsługa branżowych programów komputerowych), specjalistów z wąskich dziedzin nowych technologii, osób posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej czy przedstawicieli handlowych zorientowanych na klienta i posiadających doświadczenie w sprzedaży. Problem ze

Centra bardzo zaawansowane

rozwoju centrów usług biznesowych jest wciąż głównie liczba ich pracowników? Dominika Mamro, employer branding manager w Capgemini: Nasi klienci obdarzają nas coraz większym zaufaniem i nasi pracownicy zajmują się coraz bardziej zaawansowanymi procesami. Przykładowo procesy finansowo-księgowe stają się

Praca w branży finansowej oczami pracowników

zinterpretowali i są stratni. Często słyszę, że już dzwonili na infolinię, nie poczuli jednak satysfakcji, więc przychodzą wylać swoje żale komuś prosto w twarz, "żeby do banku lepiej dotarło".Poza obsługą trudnych klientów mamy miesięczne plany sprzedażowe dotyczące otwierania określonej liczby

Wysokie płace informatyków to nie mit

poszukiwanych pracowników na dzisiejszym rynku. - Coraz więcej powstających w Polsce centrów kompetencyjnych odpowiada za wdrożenie lub utrzymanie tego systemu dla klientów rozsianych po całym świecie. Stąd tak duże zapotrzebowanie na ekspertów SAP - mówi. Ogromnym wzięciem na rynku pracy cieszą się też

Praca w Reserved - jak ją dostać i ile można zarobić?

;. - Atmosferę w pracy tworzy zespół i kierownicy. Nie należy mierzyć każdego salonu w ten sam sposób. Z pozytywów mogę wymienić: możliwość awansu, elastyczny grafik, stabilne zatrudnienie, ciekawą pracę z klientem. Z negatywów: marną płace, poza tym pracownik jest od wszystkiego, coraz dziwniejsze wymagania

Marynarze biznesu. Mobilna praca w nowoczesnych usługach

dotarcie do klientów z krajów Europy Zachodniej i ograniczenie do minimum związanych z tym formalności - mówi Przemysław Berendt, Dyrektor Zarządzający Luxoft Poland. Marynarze biznesu Wykwalifikowani pracownicy z polskich centrów usług są często odpowiedzialni za działania firmy na terenie całej Europy

Skanują uśmiech, podnoszą wyniki

Stworzony przez japońską firmę Omron skaner uśmiechu analizuje układ mięśni twarzy pracowników i na tej podstawie diagnozuje, czy uśmiech jest wystarczająco szeroki. Jeśli wynik nie jest zadowalający, skaner doradza konduktorowi przybranie mniej poważnej miny. Wszystko ze względu na... klientów

Maszyny wypierają ludzi

zadania przejmowane są przez maszyny. Kaczmarczyk wskazuje, że robotyzacja, dzięki taniejącym i coraz bardziej zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym, staje się coraz powszechniejsza i dociera do bardziej wymagających środowisk, takich jak sektor bankowy, transportowy czy obsługa klienta. - Roboty są

Zainwestuj w siebie

, w jakim zawodzie pracować, to nikt nie będzie mu w stanie pomóc. - Snucie zbyt wielu wizji też nie ma sensu, bo trzy czwarte dostępnych obecnie miejsc pracy jest dziś w handlu lub usługach. Rynek potrzebuje sprzedawców i specjalistów obsługi klienta. Trzeba się z tym pogodzić i brać do roboty

Zaplanuj swoją karierę

wzrostem doświadczenia i kompetencji nasi pracownicy mają możliwość awansu na stanowisko Księgowego, a następnie Specjalisty ds. Księgowości. Team Leader obok obowiązków księgowych, koordynuje również pracę całego zespołu. Nad całością procesu obsługi klienta czuwa Manager -Order to Cash Jeżeli w

Wolne niedziele? Coraz częściej pracujemy siedem dni

fanpage'ów. Ich zadanie polega m.in. na reagowaniu na potrzeby internautów niemal 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.Jednak to, co leży w interesie klientów i przedsiębiorców, niekoniecznie musi podobać się pracownikom. Najgłośniej i najczęściej protestują wspomniani przedstawiciele Sekcji Krajowej

Nowe zasady w urzędach pracy

w działaniach realizowanych w ramach PAI, zostanie pozbawiona statusu bezrobotnego. Tak samo będzie w przypadku osób, które odmówią przypisania do konkretnego profilu. Każdy klient urzędu pracy - zarówno bezrobotny, jak i poszukujący pracowników przedsiębiorca - będzie prowadzony przez tego samego

Nowe formy zatrudnienia a ocena pracowników

wyników jakie osiągają, a które można oszacować wskaźnikami twardymi, tzw. KPI (key performance indicator). Dla telepracownika obsługi klienta może być to ilość pozytywnie przeprowadzonych rozmów, dla sprzedawcy - wielkość sprzedaży, a dla programisty - liczba zaimplementowanych funkcji systemu. Ze swoich

Młodzi, tu jest praca!

klientów, informatycy, trenerzy, specjaliści ds. HR i personalnych oraz marketingowcy.Mando Corporation - 300 pracowników produkcji i kontroli części i podzespołów samochodowych.IKEA - 30 szeregowych pracowników do Parku Handlowego Bielany.3M - 80 osób do produkcji włókien dla przemysłu samochodowego

Branża technologiczna upomina się o kobiety

wewnętrznego oprogramowania dla firm. - Kiedy rozpoczynałam pracę, o komputerach i oprogramowaniu wiedziałam tyle co przeciętny użytkownik. Wystarczyło szkolenie trwające miesiąc i dodatkowe dwa miesiące pod okiem opiekuna, żebym mogła samodzielnie zająć się obsługą klientów - opowiada Katarzyna. - W dużym

Język obcy to podstawa

Cambridge English i z informacji, którą dostajemy z rynku pracy. Angielski jest traktowany przez pracodawców jako umiejętność podstawowa. Oczekuje się jej od 48 proc. specjalistów, 38 proc. pracowników obsługi klienta i niemal 60 proc. kierowników wyższego szczebla. Jednocześnie dwie trzecie rekruterów

Gdzie jest praca?

: inżynierów, java developerów, specjalistów od sieci komputerowych, a także osoby do działów: HR, finansowego, czy sprzedaży. Amway szuka pracowników do działów: obsługi klienta i księgowości, marketingu oraz informatyków (Oracle i moduły ERP oraz zarządzanie projektami).IBM prowadzi stały nabór do

Kariera puszczona z dymkiem

wydzielenia specjalnej strefy dla palących, w której będzie można palić zgodnie z prawem. Zakład pracy jest miejscem publicznym, dlatego jest to konieczne. Istnieje też szereg stanowisk, na których niewskazane jest zatrudnienie osoby uzależnionej od nikotyny. Do tego typu profesji należą: obsługa klienta

Zawód: tajemniczy klient

częściej wyróżniać firmę i stanowić o jej sukcesie, bądź porażce jest poziom obsługi klienta. Konsumenci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw, a co za tym idzie, coraz mniej wyrozumiali wobec wszelkich uchybień szczególnie związanych z obsługą - mówi Anna Kortała z krakowskiej firmy

Szkolenia twarde kontra miękkie

towarzystwa. Ale wszyscy, których obowiązki przeplatają się z zadaniami innych pracowników lub koniecznością kontaktu z klientami firmy, bez dobrych relacji nie będą w stanie wykonywać swoich zdań.Szkolenia miękkie najczęściej dotyczą metod zarządzania, pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem, zarządzania

Fakty i nagrody

Wrocławiu Różnorodne oferty pracy dla studentów, absolwentów i specjalistów w obszarach:   Outsourcing procesów biznesowych - księgowość, finanse, operacje bankowe, zarządzanie dostawami, obsługa klienta, marketing - Centrum BPO w Krakowie i Katowicach Outsourcing procesów IT - help

Z bliższej perspektywy - wywiad z Dorotą

  Wywiad z Dorotą - Liderem Zespołu w Centrum Obsługi Klienta Krajowego Rejestru Długów 1. Jak trafiłaś do Krajowego Rejestru Długu? Do Krajowego Rejestru Długów trafiłam nie przypadkiem, po skończeniu studiów szukałam intensywnie pracy, miałam wysokie wymagania, dogodne i stałe godziny

Pracuję byle jak, bo szef mi tak kazał

- klient jest świadomie nabijany w butelkę. Ale wie pani, co jest w tym najgorsze? Że właściciel firmy, która zdecydowała się na ten model postępowania, zmusza podwładnych do uczestniczenia w tym nieuczciwym procederze. To społecznie wysoce szkodliwe. Pracownicy mogą się jedynie tłumaczyć przed sobą i

Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce

jakość miejsca pracy daje bowiem firmie liczne przewagi konkurencyjne: firmy z Listy lepiej dają sobie radę w zarządzaniu zmianą, pracownicy i zespoły są bardziej elastyczne, rośnie produktywność i innowacyjność. Poprawia się także jakość obsługi klientów i szeroko rozumiana współpraca z otoczeniem

Mazowieckie

Szukaj pracy w Warszawie Head hunterzy mówią wprost: Zaczęła się odwilż na Mazowszu. Pracodawcy w całym województwie potrzebują już ponad 10 tys. pracowników. W ciągu dwóch tygodni marca w internecie ukazało się ponad 2150 ogłoszeń z ofertami pracy. Dominują oferty dotyczące obsługi klienta, call

Kogo i gdzie szukają pracodawcy

zarządzającej średniego szczebla (29 proc.), inżynierów (27 proc.), mistrzów/brygadzistów (20 proc.), przedstawicieli kadry zarządzającej wyższego szczebla (17 proc.), pracowników obsługi klienta (8 proc.).- Od kilku lat grupa najbardziej poszukiwanych zawodów pozostaje niezmienna. Nie obserwujemy jednak, by

Znajomość języków obcych a wynagrodzenie

rosyjskiego, a wysokością wynagrodzeń. Na te ostatnie wpływać mogą bowiem inne czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są większe o maksymalnie 6%. Największe korzyści z tego

W mundurze im do twarzy

służbowe spodnie, spódnice, koszule, apaszki, krawaty i obuwie coraz częściej decydują się też inne firmy, w których pracownicy mają na co dzień do czynienia z klientami. Pracownik korporacji obowiązkowo zakłada żakiet lub garnitur, ale zdarza się, że dress code określa w bardzo drobiazgowy sposób długość

Lider usług finansowych

ośrodków zajmujących się obsługą sektora finansowego.Dziś liczba pracowników korporacji świadczących tylko usługi finansowe jest szacowana w skali kraju na co najmniej 27 tys. osób. To ok. 25 proc. wszystkich pracowników działających w Polsce międzynarodowych korporacji świadczących usługi dla biznesu

pracownik obsługi klienta - ogłoszenia z GazetaPraca.pl