ngo

informacja prasowa

[10.12.2014] Fundusze Europejskie 2014-2020. Nowy rok - nowe możliwości!

[10.12.2014] Fundusze Europejskie 2014-2020. Nowy rok - nowe możliwości!

PRZEDSIĘBIORCO! 10 grudnia 2014 o godzinie 12:00 zapraszamy Cię na BusinessLunch, który odbędzie się w Centrum Coworkingu Humańska 8 w Warszawie

Karta Różnorodności - jak zostać jej sygnatariuszem?

Sygnatariuszem Karty Różnorodności w Polsce może zostać każda firma, organizacja, instytucja oraz uczelnia, która aprobuje zapisy Karty. Inicjatywę wspiera Komisja Europejska, zaś jej koordynatorem w Polsce jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Obecnie w gronie sygnatariuszy w Polsce znajduje się 98 podmiotów. Podpisanie Karty jest dobrowolne i bezpłatne.

Znamy kolejnych "Zwyczajnie Aktywnych" - zakończenie drugiej edycji projektu

Projekt "Zwyczajnie Aktywni", a także organizowany pod tą samą nazwą konkurs dla organizacji zrzeszających pacjentów cierpiących na autoimmunologiczne choroby zapalne, mają na celu wspieranie chorych w powrocie do aktywności zawodowej oraz przeciwdziałanie ich alienacji społecznej. 6 listopada na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, podczas uroczystej gali, ogłoszono zwycięzców, którzy otrzymali nagrody oraz dofinansowanie na realizację swoich projektów.

Teraz przewlekle chorzy mogą być "Zwyczajnie Aktywni" na rynku pracy

możliwość wykonywania zwyczajnych aktywności każdego dnia. Projekt "Zwyczajnie Aktywni" zakłada wskazywanie dobrych wzorów do naśladowania dla środowiska pacjentów i organizacji sektora NGO oraz wsparcie ich w projektowaniu działań i ubieganiu się o ich finansowanie. Organizatorami projektu są

Odczarować wolontariat

Odczarować wolontariat

ramach wolontariatu. Zainteresowanie wolontariatem z roku na rok maleje. Rok 2011 ogłoszono Europejskim Rokiem Wolontariatu. Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, przygotowując się do koordynacji jego obchodów w Polsce, przeprowadziło konsultacje z innymi resortami i organizacjami NGO. Wnioski? Wśród

Wolontariat: z zawodu pomagam

Wolontariat: z zawodu pomagam

Katarzyna Triantafelo , Stowarzyszenie Wiosna Jestem kobietą NGO (ang. organizacja pozarządowa). Odkąd pamiętam, działam i pracuję w organizacjach pozarządowych, co nie znaczy, że nie próbowałam w międzyczasie pracować w korporacji. Wytrzymałam trzy miesiące. To uświadomiło mi, że moje miejsce

Pracownicy przyszłości: skoczek i bumerang

Pracownicy przyszłości: skoczek i bumerang

przepracowałam trzy lata, najkrócej - trzy miesiące. Zajmowałam się marketingiem w różnych branżach: FMCG, wydawnictwa, a także NGO. Wiedziałam, że to będzie źle wyglądało w CV, ale wychodziłam z założenia, że skoro kolejny pracodawca chce mnie zatrudnić, to czemu nie? Jeśli coś w danej firmie ją uwierało, po

Jak sobie radzą po latach absolwenci etnologii? Odpowiedzi internautów [WASZE LISTY]

Jak sobie radzą po latach absolwenci etnologii? Odpowiedzi internautów [WASZE LISTY]

karierę."Jako absolwent etnologii i antropologii w zasadzie nie miałem problemów ze znalezieniem ciekawej pracy. Do tej pory pracowałem m.in. w takich miejscach jak: TVP, Pentor, agencje reklamowe, dom mediowy MPG, duże firmy jak Grupa Animex, organizacje pozarządowe NGO. Od blisko dwóch lat jestem

Bezrobocie: ślepa uliczka, czy czas na dopasowanie się do wymogów rynku?

Bezrobocie: ślepa uliczka, czy czas na dopasowanie się do wymogów rynku?

mechanizmy dialogu, z udziałem samorządów i związków zawodowych, pracodawców, ngo. Jego efektem powinien być pakt dla pracy. W pojedynkę rząd niczego nie zmieni. Potrzebne jest partnerstwo dla rynku pracy. W Niemczech w wielu działaniach, np. na rzecz generacji 50+, odnotowano spektakularny sukces (znaczne

Znajdź mnie!

Znajdź mnie!

i gaz się wypuściło.Pani Beata jest tutaj trochę ponad rok. To jej czwarta praca urzędnicza. już w zwykłym urzędzie, zajmowała się sprawami NGO. Regularnie, co cztery, pięć lat zmienia trochę zawód, żeby się nie nudzić. W Biurze Rzeczy Znalezionych nudzić się nie ma kiedy. Protokoły z policji

Wielka walka o małe sprawy

Wielka walka o małe sprawy

się z otoczeniem. Chcieliśmy odbić się od tego stereotypu" - wyjaśnia Norbert Kilen, dyrektor strategiczny agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Podobny cel ma wciągnięcie do akcji organizacji NGO. Ich udział ma na celu podkreślenie, że poruszane zagadnienia są realnym problemem a nie

ngo - ogłoszenia z GazetaPraca.pl